کارت شارژ برای برترین وبلاگ ها-روشی برای افزایش بازدید

منتخب بهترین وبلاگ ایران

شاید شما برنده شوید

کارت شارژ برای برترین وبلاگ ها-روشی برای افزایش بازدید

من اینجا برترین وبلاگ هارو بهتون نشون میدم

 

و به برترین وب کارت شارژ 2000تومانی ایرانسل هدیه میدم.....

 

شما میتونین آدرس وبتونو  تو نطرا بهم بدین  تا من بین

 

وبلاگ های دیگه و وب شما یه رقابت ایجاد کنم ....

 

اگه برنده شدین من رمز کارت شارژ رو بصورت خصوصی واستون ارسال میکنم!!!

 

در ضمن نفر دوم و سوم هم مشخص میشه

 

که فقط اسمشون تو وب نوشته میشه...

 

که روشیه واسه افزایش بازدید!

 

پس اسم وبتونو بهم بدین...

 

شما میتونین یه دفعه ادرس وبتونو به ما بدین

 

تا همیشه توی مسابقه شرکت کنین



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت20:51---5 آبان 1392
اسمش را دخترانه بنام : دنیا ...

اسمش را مردانه بنام : جهان ...

افسوس که این سیاره ی آبی ، نه حیای زنانه سرش میشود نه وفای مردانه ...

فکر نان عقبا باش؛ این سیاره بیشترش آب است ...


mahdi
ساعت10:14---31 مرداد 1392
سلام.لینک شدی

اصغر
ساعت0:05---31 مرداد 1392
سلام داداشم بهم گفته بودي سر بزن منم اين كارو كردم اينم ادرس وبلاگم ولينكش كن داداشي
www.asghar75.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:کارت شارژ برای برترین وبلاگ ها-روشی برای افزایش بازدید, ] [ 13:19 ] [ bartar ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه